17 Ocak 2014 Cuma

Kaş Günlüğü

Balayımız için iyi ki Kaş'ı tercih etmişiz dedim oraya gider gitmez. Kaş'ın kendine has bir tarzı var, merkezi oldukça küçük, 15 dakikada rahatlıkla gezebilirsiniz fakat o kadar güzel restoranları, cafeleri var ki hepsine bir kere uğramak istiyorsunuz.
Kaş'ta oldukça güzel 5 gün geçirdik, Kaş'ta ne yapılır, ne yenilir, nerede denize girilir 3 bölüm halinde sizlere aktarmak istiyorum :)
Ne Yenilir?
Can boğazdan gelir ilk önce yeme içme'den bahsedelim. Kaş'ın restoranları oldukça çeşitli, tabii öncelik deniz ürünlerinde. Bodrumlu biri olarak deniz ve deniz ürünleriyle oldukça iç içeyim, bu yüzden olsa gerek memleketimdeki tadı orada bulamadım.
İlk akşam Kaş'ta oldukça meşhur olan eski adıyla Üzüm kızı, yeni adıyla Ruhi Bey'e gittik. Ben meşhur sütte dil balığını yedim, ve büyük bir hayal kırıklığı yaşadım, o kadar tuzluydu ki zorla bitirdim ve yedikten sonra gerçekten kötü oldum. Ya bana böyle denk geldi, ya da gerçekten anlatıldığı kadar güzel değildi. Mezeler de ortalamaydı.
Netten alıntıdır.
İkinci akşam ızgara yapan bir yere gittik, Köşk Restorant. Mezeleri oldukça güzel. Izgaraları da gayet başarılı. Burayı oldukça beğendik ve bir akşam daha gittik. Bir akşam gezerken merkezin girişindeki mantıcı dikkatimi çekti, oraya gittik. İsmini şuan hatırlayamıyorum. Fakat oldukça güzeldi, tercih edilebilir :)
Kaş'ta sadece akşam hizmet veren bir kumpirci var, oranın da methini çok duydum bu yüzden denemeye karar verdik, fena değildi fakat malzemeleri oldukça azdı.
Son gecemizde ise Nereid Meyhanesi'ni tercih ettik, iyi ki de  öyle yapmışız. Çok memnun kaldık. Manzarası çok güzel. Menüdeki saganaki peynirini denemenizi tavsiye ederim. Mezeleri de gayet iyiydi.

Netten alıntıdır.

2 yorum:

  1. Merhaba, bizde balayımızı Kaş'ta geçirmiştik. Görünce anılarım canlandı, çok sevdiğim bir yerdir,fotolarda bi harika, mutluluğunuzun daim olmasını dilerim. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum Kaş'ı, teşekkürler iyi dilekleriniz için. Sevgiler..

      Sil